A A A K K K
для людей із порушенням зору
Миролюбненська територіальна громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Відбулось засідання 10-ї сесії Миролюбненської сільської ради

Дата: 23.12.2021 14:15
Кількість переглядів: 1019

 

Фото без опису

 

23 грудня під керівництвом сільського голови Олега МОСКАЛЮКА відбулось засідання 10-ї сесії Миролюбненської сільської ради восьмого скликання. Участь у засіданні взяли 17 депутатів.

Перед початком роботи сесії секретар сільської ради Наталія РОМАНЮК спільно із керуючим справами виконавчого комітету сільської ради Романом КОЗАКОМ вручили грамоти та подарунки голови Хмельницької обласної ради Віолети ЛАБАЗЮК Миролюбненському сільському голові Олегу МОСКАЛЮКУ та депутату Миролюбненської сільської ради Олегу ЧОРНОГОДУ за вагомий особистий внесок у розбудову та утвердження місцевого самоврядування, активну діяльність, спрямовану на вирішення актуальних питань соціально-економічного розвитку територіальної громади, високий професіоналізм та з нагоди Дня місцевого самоврядування.

На порядку денному засідання сесії розглянуто наступні питання:

1. Звіт сільського голови за 2021 рік.

2. Про внесення змін до бюджету Миролюбненської сільської територіальної громади на 2021 рік.

3. Затвердження бюджету Миролюбненської сільської територіальної громади на 2022 рік.

4. Про затвердження штатного розпису та кошторису видатків на утримання  виконавчого апарату сільської ради.

5. Про відрахування частини прибутку до місцевого бюджету.  

6. Про затвердження Комплексної програми «Соціальний захист населення на 2022-2023 роки».

7. Про затвердження Програми фінансової підтримки КП «Протос» на 2022 рік.

8. Про встановлення ліміту використання пального на службовий автомобіль.

9. Про встановлення батьківської плати за харчування дітей в закладах дошкільної освіти Миролюбненської сільської територіальної громади на 2022 рік.

10. Про організацію харчування та встановлення вартості обіду для учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів, дітей з малозабезпечених сімей, дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування в навчальних закладах Миролюбненської сільської територіальної громади. 

11. Про встановлення плати за послуги, що надаються закладами культури Миролюбненської сільської ради.

12. Про надання СТОВ «Новий шлях» в оренду земельної ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

13. Про затвердження цільової програми «Захист прав дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування» на 2022 рік. 

14. Про затвердження програми запобігання виникнення особливо небезпечних інфекційних хвороб тварин на території Миролюбненської сільської територіальної громади на 2022 – 2026 роки.

15. Про затвердження Правил утримання домашніх тварин на території Миролюбненської сільської територіальної громади.

16. Про погодження надання в користування водно-болотних мисливських угідь Старокостянтинівській РО УТМР для ведення мисливського господарства (без вилучення земель землекористувача).

17. Про повторний розгляд заяв Шкробтак В.В., Шкробтак А.В., Кравчук Л.В., Шкробтак В.М., Шкробтак С.М. «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства та передачу у власність» на виконання рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 06.12.2021 року №560/7890/21.

18. Розгляд заяв та звернень.

19. Різне.

ЗВІТ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ ЗА 2021 РІК

Відповідно до положень Конституції України, Європейської хартії місцевого самоврядування (від 15 жовтня 1985 року, ратифікована Законом України від 15 липня 1997 року №452), законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», «Про децентралізацію влади», «Про співробітництво територіальних громад», «Про засади державної регіональної політики», «Про добровільне об’єднання територіальних громад» на ваш розгляд виношу звіт сільського голови за 2021 рік про діяльність Миролюбненської сільської ради.

Як голова громади, намагаюсь будувати злагоджену, відкриту роботу депутатського корпусу, виконавчого комітету та працівників сільської ради.

Найголовнішим суб’єктом діяльності будь-якої влади є людина з усіма її суспільними проблемами. Саме цій стратегічній меті підпорядкована робота Миролюбненської сільської ради і моя, зокрема, як голови. Цього вимагає і конституційний принцип, що єдиним джерелом влади є народ.

2021 рік виявився досить складним для більшості галузей виробничої та соціальної сфери як в країні загалом, так і в кожній окремо взятій громаді. Коронакриза призвела до сплеску безробіття, падіння купівельної спроможності населення та виникнення небаченої досі невизначеності щодо майбутнього. Багато підприємств були вимушені закритися або суттєво знизити витрати, аби вижити.

Робота сільської ради проходила у час, насичений складними суспільно-політичними подіями в країні, за непростої соціально-економічної та військово-політичної ситуації.

Як орган місцевого самоврядування, ми не відступали від зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності, поєднання місцевих і державних інтересів.

Робота сільської ради здійснюється згідно з чинним законодавством та планами роботи переважно у формі засідань постійних комісій та пленарних засідань ради. При Миролюбненській сільській раді восьмого скликання працюють 5 постійних депутатських комісій, а саме:

– постійна комісія з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту;

– постійна комісія з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва територіальної громади;

– постійна комісія з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою;

– постійна комісія з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, підприємництва промисловості та зв’язку;

– постійна комісія з гуманітарних питань.

Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною організаційно-правовою формою діяльності ради є сесія. Закон визначає, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. Але зважаючи на велику кількість нагальних питань, які потребують швидкого вирішення, в нашій сільській раді сесійні засідання відбувались майже щомісяця.

За звітний період Миролюбненською сільською радою проведено 9 пленарних засідань сільської ради восьмого скликання, на яких прийнято 221 рішення.

Щодо роботи виконавчого комітету, то за звітний період ним було забезпечено належне виконання власних та делегованих повноважень.

За 2021 рік проведено 10 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 46 рішень. Питання, які розглядалися, спрямовані на покращення усіх сфер життєдіяльності громади та її мешканців.

Отримано і опрацьовано 2463 листи від підприємств, організацій, державних установ, інших. Оформлено 1265 листів вихідної документації.

Прийнято розпоряджень сільського голови з основної діяльності 85, з питань кадрової роботи – 150.

Усі вони стосуються нагальних питань функціонування ради та виконавчого комітету.

У 2021 році посадово-штатна структура виконавчих органів Миролюбненської сільської ради становить 38 осіб, з них 24 посадових особів місцевого самоврядування та 14 непосадових осіб.

Структура виконавчих органів Миролюбненської сільської ради налічує 8 відділів, в т.ч. з правом юридичної особи – 3 відділи (відділ соціального захисту населення, служба у справах дітей та відділ фінансів).

Пріоритетним завданням сільської ради є забезпечення реалізації та гарантування права громадян на звернення, їх об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду, реального виконання прийнятих у зв’язку із заявою чи скаргою рішень відповідно до вимог чинного законодавства.

За звітний період до сільської ради надійшло 947 письмових звернення від жителів громади.

Питання, порушені у зверненнях громадян, розглядалися та обговорювались на засіданнях відповідних комісій, а за необхідності виносилися на розгляд сесій та виконкому сільської ради, де приймались відповідні рішення.

У 2021 році до Миролюбненської сільської ради надійшло 46 запитів на інформацію. Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» на усі запити було надано відповіді у встановлені строки.

У 2021 році у нашій громаді народилася 20 дітей, померло 52 особи.

За 2021 рік знято з реєстрації місця проживання 78 мешканців громади, натомість зареєструвалося 96 осіб.

Чисельність населення громади становить 4027 осіб.

ФІНАНСОВА ТА БЮДЖЕТНА ПОЛІТИКА

Запорука успішного розвитку громади – це наповнений бюджет.

Бюджет Миролюбненської сільської ради на 2021 рік із змінами та доповненнями затверджено в сумі 38 574,8 тис. грн., по видатках в сумі       40 392,5 тис. грн. Видатки становлять більше запланованих доходів за рахунок вільних залишків станом на 01.01.2021 року в сумі 1 776,1 тис. грн.

Протягом 11 місяців поточного року до загального фонду бюджету громади надійшло податків та зборів (обов’язкових платежів) з врахуванням міжбюджетних трансфертів в сумі 36 284,4 тис. грн., а саме:

– власних доходів мобілізовано до бюджету 19 828,5 грн., при затвердженому плані 18 264,9 грн., що складає 109 відсотків до плану звітного періоду;

– дотацій та субвенцій отримано 16 455,9 тис грн., в тому числі: освітньої субвенції з державного бюджету – 12 833,4 тис. грн., базової дотації – 2 508,0 тис. грн.

Основним джерелом формування доходної частини бюджету територіальної громади є податок та збір на доходи фізичних осіб. Питома вага його в загальній сумі власних надходжень становить 56%, фактичні надходження якого за звітний період складають 11 114,0 тис. грн., при плані 9 362,3 тис. грн., виконання становить – 119 %, понад план надійшло 1 751,8 тис. гривень.

Питома вага єдиного податку в загальній сумі власних надходжень становить 18 %, фактичні надходження якого за звітний період 3 595,2 грн., при планових показниках – 3 816,9 грн., виконання становить – 94%.

По спеціальному фонду надходження становлять 290,0 грн., в тому числі :

– екологічного податку – 11,6 тис. грн., що становить 73 % до плану;

– власні надходження бюджетних установ – 275,4 тис. грн. та інші надходження – 3,1 тис. грн.

Станом на 01 грудня 2021 року проведено видатків з загального фонду бюджету Миролюбненської сільської територіальної громади на суму          32 468,6 тис.грн.

На утримання установ соціально-культурної сфери за 11 місяців 2021 року використано 24 601 819,04 грн., з них:

– на освіту 22 015,3 тис. грн.;

– на охорону здоров’я (цукровий діабет) 198,8 тис. грн.;

– на установи соціального захисту 576,7 тис. грн.;

– на заклади культури 1 810,9 тис.грн.

Протягом 2021 року передано субвенцію з місцевого бюджету для КНП «Старокостянтинівський ЦПМСД» в сумі 304,7 тис.грн., а саме:

– на придбання медикаментів для пільгових категорій населення Миролюбненської територіальної громади – 40,0 тис.грн.;

– на оплату комунальних послуг та енергоносіїв для амбулаторії загальної практики сімейної медицини та фельдшерсько-акушерських пунктів, розташованих на території Миролюбненської територіальної громади 144,4,0 тис.грн.;

– на здійснення підвозу хворої на хронічну ниркову недостатність, яка проживає на території Миролюбненської сільської громади та отримує програмний гемодіаліз 57,9 тис. гривень;

– на забезпечення виконання Програми протидії захворюванню на туберкульоз на 2021-2023 роки 29,8 тис.грн.;

– на забезпечення технічного обслуговування газопостачання та газового обладнання установ охорони здоров’я, що знаходяться на території Миролюбненської сільської ради 33,0 тис.грн.

На організацію благоустрою населених пунктів використано 689,3 тис. грн., в тому числі на лабораторне дослідження води в криницях, оплату електроенергії та обслуговування вуличного освітлення, придбання паливно- мастильних матеріалів для розчистки вулиць в зимовий період.

На здійснення заходів по землеустрою спрямовано 147,3 тис. грн. по загальних та спеціальних фондах сільського бюджету.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ

Для реалізації державної соціальної політики відділом соціального захисту населення здійснено:

 

Державну допомогу сім’ям з дітьми, а саме:

допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами

13

допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами (продовження)

3

допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами (забрано на руки)

2

допомогу при народженні дитини

13

допомогу при народженні дитини(зміна прізвища)

1

допомогу при народженні дитини (забрано на руки)

1

пакунок  малюка

14

допомогу при усиновленні дитини

 

допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

4

допомогу на дітей одиноким матерям

56

допомогу на дітей одиноким матерям ( по втраті годувальника)

2

допомогу особі, яка доглядає за хворою дитиною (яка не має інвалідності)ПРИПИНЕННЯ

1

Допомога багатодітним сім’ям

3

Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям

66

 

допомогу особам з інвалідністю з дитинства I групи

1

допомогу особам з інвалідністю з дитинства II групи

 

допомогу особам з інвалідністю з дитинства III групи

1

допомогу особам з інвалідністю з дитинства III групи(продовження)

1

допомогу на дітей з інвалідністю віком до 18 років

2

допомогу на дітей з інвалідністю віком до 18 років (заява на повернення коштів)

1

надбавку на догляд за особою з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи

 

надбавку на догляд за особою з інвалідністю з дитинства підгрупи Б I групи

 

одиноким особам з інвалідністю з дитинства II і III груп, які за висновком ЛКК  закладу охорони здоров’я  потребують постійного стороннього  догляду

 

надбавку на догляд за дитиною з інвалідністю віком до 6 років

 

надбавку на догляд за дитиною з інвалідністю віком від 6 до 18 років

1

допомога на догляд одиноким особам, які досягли 80-річного віку та за висновком ЛКК закладу охорони здоров’я потребують постійного стороннього догляду (крім осіб з інвалідністю внаслідок війни)

4

 

допомогу особам з інвалідністю І групи

 

допомогу жінкам, яким присвоєно звання України „ Мати – героїня ”

 

допомогу особам з інвалідністю ІІ групи

 

допомогу особам з інвалідністю ІІІ групи

2

допомогу священнослужителям, церковнослужителям

 

допомогу особам, які досягли віку, що дає право на призначення допомоги

 

допомогу дитині померлого годувальника

1

допомогу на догляд одиноким малозабезпеченим особам, які за висновком ЛКК закладу охорони здоров’я  потребують постійного стороннього догляду (крім осіб з інвалідністю І групи)

 

допомогу на догляд малозабезпеченим особам з інвалідністю підгрупи А І групи

 

допомогу на догляд малозабезпеченим особам з інвалідністю підгрупи Б І групи

 

Тимчасова державна соціальна допомога  непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

9

 

одноразову компенсацію учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

одноразову компенсацію дітям, які стали особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

одноразову компенсацію сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою

 

щорічну допомогу на оздоровлення

 

компенсацію вартості самостійного санаторно-курортного лікування

 

компенсацію проїзду один раз на рік до будь-якого пункту України і назад автомобільним, або повітряним, або залізничним, або водним  транспортом особам, віднесеним до категорій 1 та 2

 

компенсацію 50 (25) процентів вартості продуктів харчування за медичними (фізіологічними) нормами, встановленими Міністерством охорони здоров’я України, громадянам, які віднесені до категорій 1 та 2

 

грошову компенсацію на дітей, які не харчуються в навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення, та дітей, які є особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи і не харчуються в навчальних закладах, а також за всі дні, коли вони не відвідували ці заклади

 

 Тимчасову державну допомогу дітям

2

Соціальну допомогу на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам

 

Допомогу на догляд (щомісячну грошову допомогу особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи  II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним)

28

Допомогу на догляд (щомісячну грошову допомогу особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи  II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним)(припинення))

3

Допомогу на догляд (щомісячну грошову допомогу особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи  II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним)(повернення))

2

Компенсацію як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на не професійній основі

5

Компенсацію як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на не професійній основі(припинення)

1

Компенсацію як фізичній особі, яка надає соціальні послуги(забрано на руки)

1

Компенсаційну виплату особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І групи або особою, яка досягла 80 років(припинення)

1

Грошову компенсацію замість санаторно-курортної путівки

 

 Компенсацію вартості самостійного санаторно-курортного лікування

1

Одноразову винагороду жінці, якій присвоєно почесне звання України „ Мати-героїня ”

 

Одноразову матеріальну допомогу особі, яка постраждала від торгівлі людьми

 

Допомогу на поховання

 

Допомогу на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

 

Субсидія ЖКП

102

Субсидія ЖКП (припинення)

3

Субсидія ЖКП (понаднормова площа)

4

Субсидія ЖКП (зміна рахунку)

115

Субсидія ЖКП (зміна постачальника газу)

1

Субсидія ЖКП (покупка)

1

Субсидія тверде паливо та скраплений газ

105

Пільги

1

Пільги (зміна рахунку)

 

Пільги (заява на перерахування коштів на рахунок банку)

25

Пільги (заява на перерахування коштів на поштове відділення зв’язку)

18

Пільги (продовження)

2

Пільги (зміна складу сім`ї)

3

Пільги (декларація)

11

Пільги (відмова)

3

Пільга (на комісію)

1

Пільги (список с/р на тверде паливо та скраплений газ)

15

Пільги (список с/р на тверде паливо)

10

Заява на отримання довідки внутрішньо переміщеної особи

1

Заява на видачу посвідчення багатодітної сім`ї

16

Заява на забезпечення технічними засобами

4

Заява на протезування

1

Щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

6

Запит справи

5

Заява до УСЗН

1

 

ВСЬОГО ДОПОМОГ

 

699

 

ВСЬОГО ЗВЕРНЕНЬ

 

640

Забрано документи на руки

4

Помилково

1

Сформовано за програмою ДП "ІОЦ МІНСОЦПОЛІТИКИ УКРАЇНИ" справ

233


ОСВІТА, КУЛЬТУРА, МОЛОДЬ ТА СПОРТ

Відділ освіти, культури, молоді та спорту розпочав свою роботу з 1 лютого 2021 року за такими напрямками:

– забезпечення роботи закладів дошкільної освіти;

– забезпечення роботи закладів загальної середньої овіти;

– забезпечення навчання дітей особливими освітніми потребами;

– забезпечення роботи закладів культури;

– залучення молоді до фізичної культури та спорту.

Робота відділу у 2021 році була спрямована на реалізацію пріоритетних завдань розвитку освітньої галузі на 2020/2021 навчальний рік:

– впровадження Концепції «Нова українська школа»;

– сприяння залученню спеціалістів з відповідною фаховою освітою до роботи в закладах освіти;

– створення ефективної системи підготовки випускників шкіл до участі у зовнішньому незалежному оцінюванні та забезпечення об’єктивності оцінювання знань учнів;

– впровадження інклюзивної освіти у закладах освіти;

– підтримка обдарованих дітей та талановитої молоді в системі освіти;

– забезпечення гарячим харчуванням 100% учнів початкових класів та дітей окремих категорій;

– оновлення і модернізація матеріально-технічної бази закладів освіти.

Відповідно до цих пріоритетів упродовж 2021 року за активної підтримки керівництва громади, депутатського корпусу, виконавчого комітету, сільгоспвиробників громади, батьків, керівників закладів освіти та педагогів вживалися заходи для забезпечення функціонування галузі освіти громади, її подальшого розвитку, створення умов для рівного доступу мешканців громади до якісної освіти.

Розвиток дошкільної освіти залишається одним із пріоритетних напрямів державної політики у галузі освіти.

Для задоволення потреб в отриманні дошкільної освіти в громаді функціонує 6 закладів, де здобувають освіту 85 дітей віком від 2 до 6 (7) років. Дошкільною освітою в громаді охоплено 63% дошкільнят, у тому числі 100% дітей віком від 3 до 6 (7) років.

У 2021 році на заклади дошкільної освіти з місцевого бюджету було виділено:

– поточні  ремонти  у закладах освіти на суму 33646 грн.;

– забезпечено продуктами  харчування на суму 125280грн.;

– закуплено засоби захисту та гігієни на суму 9496 грн.;

– закуплено медикаменти на суму 980 грн.;

– оплачено  різні види послуг на суму 33732 грн.;

– оплачено енергоносії на суму 114674 грн.

Станом на 1 січня 2021 року на території Миролюбненської сільської ради у 7 закладах загальної середньої освіти навчались 385 здобувачів освіти:

– Ілляшівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – 45 учнів;

– Немиринецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – 120 учнів;

– Миролюбненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – 138 учнів;

– Сковородківський навчально-виховний комплекc "Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний» – 42 учні;

– Верхняцька загальноосвітня школа І ступеня – 17 учнів;

– Морозівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня - дошкільний навчальний заклад" – 14 учнів;

– Підгірнянський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній заклад І ступеня - дошкільний навчальний заклад" – 9 учнів.

36 випускників отримали «Свідоцтва про здобуття базової загальної середньої освіти», 19 продовжили навчання у закладах освіти нашої громади.

22 випускники отримали «Свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти», 15 з них продовжили навчання у закладах професійно-технічної освіти, 7 – у закладах вищої освіти.

У 2002-2021 навчальному році учні Немиринецької ЗОШ І-ІІІ ст. взяли участь в обласному етапі Всеукраїнської дитячо – юнацької військово – патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), старша вікова група посіла ІV місце.

У літній період було оздоровлено з місцевого бюджету дітей пільгових категорій на суму 36540 грн.:

– у таборі «Чайка» 4 дитини;

– у санаторії «Стара Ушиця» 3 дитини.

За кошти обласного бюджету було оздоровлено 5 дітей:

– у таборі «ЕКо – ленд» 1 дитина;

– у пансіонаті «Аіфа» 2 дитини;

– у таборі «Артек – Соколята» 2 дитини.

У 2021 році, з метою створення оптимальної мережі навчальних закладів, проведено реорганізацію закладів освіти шляхом приєднання, в результаті чого утворились Миролюбненський ліцей з філією «Сковородківська початкова школа» та Немиринецький ліцей з філією «Ілляшівська початкова школа».

Станом на 01.09.2021 року навчанням охоплено 368 учнів, до першого класу пішли 23 дитини.

Протягом 2021 року було профінансовано з місцевого бюджету:

– поточні ремонти у закладах освіти на суму 73848 грн.;

– забезпечено продуктами харчування на суму 411702 грн.;

– закуплено засоби захисту та гігієни на суму 25629 грн.;

– закуплено медикаменти на суму11212 грн.;

– господарський інвентар на суму 58660 грн.;

– запчастини для автобусів на суму 168590 грн.;

– пальне для автобусів на суму 40 9011 грн.;

– оплачено різні види послуг на суму 320879 грн.;

– оплачено енергоносії на суму 915077 грн.;

– оплата праці непедагогічним працівникам на суму 9700800 грн.

Оплата праці педагогічним працівникам здійснюється за рахунок державної субвенції на суму 13227000 грн.

У рамках впровадження Концепції «Нова українська школа» у 2021 році закуплено меблі на суму 49998 грн. та комп’ютерне обладнання на суму 174310 грн.

Одним із пріоритетних напрямків державної політики в галузі освіти є запровадження інклюзивного навчання, що реалізує право на рівний доступ до якісної освіти дітей із особливими освітніми потребами.

Для дітей із особливими освітніми потребами відповідно до рекомендацій інклюзивно-ресурсного центру та заяви батьків було організовано інклюзивне навчання для 1 дитини у Сковородківському ЗДО.

Робота закладів культури

2021 рік для закладів культури розпочався карантином, проте з травня була проведена естафета «Від села до села з піснею та словом» присвячена 30 річниці Незалежності України. Чотири бібліотеки нашої громади увійшли до благодійної програми «Підтримка та розвиток бібліотек та освіти України» – отримали 4 комп’ютери.

На забезпечення закладів культури витрачено:

– на ремонт 13891 грн.;

– на господарські товари 13274 грн.;

– на оплату електроенергії 66000 грн.;

– на оплату послуг 2347 грн.;

– на організацію та проведення свят 12000 грн.

ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ, ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

При Миролюбненській сільській раді функціонує підрозділ місцевої пожежної охорони, який у 2021 році був укомплектований новою формою та було придбано нову мотопомпу.

При Миролюбненській сільській раді було створено та функціонує «Державна надзвичайна протиепізоотична комісія» котра займається розглядом випадків захворювання на небезпечні інфекційні хвороби та розробкою відповідних заходів для недопущення їх поширення.

Було створено та функціонує комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій на засіданнях якої розглядались питання пожежної безпеки, безпеки на водних об’єктах громади, епідемічної обстановки на території громади. Відповідно до прийнятих рішень проводилась інформаційна кампанія серед населення в електронних засобах масової інформації громади.

Для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій при Миролюбненській сільській раді було створено та наповнено матеріальний резерв.

Спільно з представниками Державної служби з надзвичайних ситуацій та служби у справах дітей Миролюбненської сільської ради проводились профілактичні рейди по неблагополучних сім’ях на території громади з метою попередження виникнення пожеж під час проходження опалювального періоду.

Спільно з державним підприємством «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» було проведено обстеження дороги на відрізку Немиринці – Кантівка та на даний час розроблено проект капітального ремонту вказаної дороги. Також сільською радою було направлено листи з проханнями про проведення капітального ремонту по практично усіх дорогах громади у відповідні підприємства. Спільно з Меджибіжською територіальною громадою було підготовано та надіслано на розгля обласної ради спільне звернення з проханням про капітальний ремонт шляху «Старокостянтинів – Шрубків». Було проведено аварійні ремонти шляхом підсипання доріг в селах Семиреньки, Морозівка, Новоселиця, Сковородки, Деркачі.

Проведено роботи по відновленню мереж вуличного освітлення в селах Самчинці, Семиреньки та Веселе.

Завдяки співпраці з благодійним фондом «Разом з Кернел» було закуплено та встановлено дитячий майданчик у с. Морозівка.

У весняний та осінній період на території громади проводились акції з благоустрою населених пунктів. Була проведена розчистка та планування території під майбутній сквер у с. Миролюбне поблизу школи.

У рамках інтернет-субвенції з Державного бюджету виділено 240000 грн. Освоєно 129199 грн. Проведено 7 км оптоволоконної лінії до с.Самчинці та с.Сковородки. Підключено до швидкісної інтернет-мережі 6 соціальних закладів.

За кошти місцевого бюджету до швидкісної інтернет-мережі підключено Немиринецький ліцей, Немиринецкий сільський будинок культури, Ілляшівський клуб, Підгірнянський клуб, Новоселецький клуб, Миролюбненський клуб, Верхняцький будинок культури.

Здійснення контролю за дотриманням земельного та природоохоронного законодавства, використання та охорони земель забезпечується Постійною комісією з питань земельних відносин природокористування, планування територій, будівництва та архітектури, охорони памяток благоустрою та  соціального розвитку села в межах повноважень відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».

Проводиться робота з питань прийняття та розгляду заяв фізичних та юридичних осіб, які подаються до сільської ради щодо підготовки та винесення проектів рішень з питань безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадянам та в оренду. Розглядаються питання щодо вирішення земельних спорів у порядку, встановленому законом.

За 2021 рік проведено 9 засідань Постійної комісії, прийнято і розглянуто 803 заяви із земельних питань. У 2021 році сільською радою надано дозволи громадянам на розробку проектів землеустрою для відведення земельних ділянок у власність та згоди на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки. Також розглянуто питання про затвердження проектів землеустрою для відведення земельних ділянок у власність та затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки.

Станом на 20 грудня 2021 року на території сільської ради діють 506 договорів оренди на загальну площу 13 тисяч 195 га, із них 7 договорів оренди заключено у 2021 році.

За 2021 рік юридичними та фізичними особами сплачено 3 млн.711 тис. грн орендної плати. Земельний податок за рік сплачено у розмірі 775 тис. 565 грн.

У результаті проведеного моніторингу використання земельних ділянок на території сільської ради не було виявлено порушень щодо самовільного зайняття земельних ділянок комунальної власності.

За рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів Хмельницької області, що надійшли в порядку відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва було виділено 100 тис. грн. на проведення інвентаризації земель комунальної власності сільськогосподарського призначення орієнтовною площею 205 га.

ЗАХИСТ ПРАВ ДІТЕЙ

Діяльність служби у справах дітей Миролюбненської сільської ради з моменту створення була спрямована на вирішення питань запобігання дитячої бездоглядності і безпритульності, профілактики правопорушень серед дітей, їх соціального захисту,реалізації права дитини на охорону здоро’я, освіту та сімейне виховання.

Робота служби у справах дітей в період з 07.07.2021 по даний час проводилась згідно плану роботи.

Надано 2 висновки ССД до судових засідань (про доцільність позбавлення батьківських прав та реєстрації місця проживання без згоди батька).

ССД було погоджено відрахування неповнолітньої студентки першого курсу у зв’язку із зміною місця проживання та продовженням навчання.

На первинному обліку служби у справах дітей знаходиться дев’ятеро дітей позбавлених батьківського піклування, 10 осіб з числа дітей позбавлених батьківського піклування.

На території Миролюбненської сільської ради проживає 5 дітей, позбавлених батьківського піклування, 3 дитини фактично проживають у      м. Старокостянтинів, 1 дитина знаходиться у м. Хмельницький в спеціалізованому будинку дитини.

Відповідно до плану роботи служба у справах дітей проводить обстеження умов проживання, утримання та виховання дітей в сім’ях опікунів/піклувальників. Слідкує за вчасним проходженням медичного огляду дітей та опікунів, оздоровленням дітей, проводить бесіди з опікунами, контролює використання коштів опікунами.

З метою забезпечення захисту прав та законних інтересів дітей у сільській раді працює комісія з питань захисту прав дитини, роботу якої забезпечує служба у справах дітей, а саме: здійснює прийом громадян з питань, що потребують колегіального вирішення, збирає документи, формує справи та виносить на розгляд Комісії. Протягом звітого періоду було проведено 4 засіданні комісії з питань захисту прав дитини.

У рамках реалізації Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» служба у справах дітей вживає заходів , щодо виявлення дітей, які жебракують та тривалий час проводять на вулиці без нагляду дорослих.

Відповідно до затвердженого графіку службою у справах дітей проведено протягом звітного періоду, спільно із спеціалістами відділу освіти, культури, молоді та спорту, соціального захисту Миролюбненської сільської ради 22 профілактичних рейди «Діти вулиці», «Неблагополучна сім’я», «Урок» в ході яких перевірено місця найбільшої концентрації дітей, а саме: громадського відпочинку, розважальні заклади. Під час проведення рейду «Діти вулиці» в селі Підгірне було виявлено троє дітей віком від 13 до 16 років, які після двадцять другої години перебували без супроводу дорослих. З підлітками та їх батьками проведено відповідну профілактичну роботу.

Перед початком опалювального сезону разом із провідним інспектором ВЗНС ХРУ ГУ ДСНС України у Хмельницькій області лейтенантом служби цивільного захисту Ліпською І.В., соціальним працівником Поліщук Л.А., начальником служби у справах дітей Соколовською Г.В. проведено обстеження п’яти особистих домоволодінь з метою дотримання правил пожежної безпеки в побуті, попередження виникнення пожеж та загибелі людей на них.

За звітний перід ССД видано 35 наказів з основної діяльності, проведено обстеження умов проживання 12 багатодітних сімей, які проживають на території сільської ради та написано 35 актів обстежень.

Аналізуючи стан соціальної захищеності дітей у Миролюбненській громаді протягом звітного періоду керівником служби у справах дітей проводилась роз’яснювальна та консультативна робота щодо створення та функціонування на території ТГ патронатних сімей, з метою тимчасового догляду, виховання та реабілітації дитини в сім’ї патронатного вихователя на час подолання дитиною та її батьками складних життєвих обставин. Постійно проводилась інформаційно-просвітницька кампанія серед населення, розміщувалися матеріали з даного питання на офіційному веб-сайті Миролюбненської сільської ради

З ініціативи ССД сільською радою було закуплено 78 подарунків на Новорічні свята для дітей пільгових категорій.

Користуючись нагодою хочу висловити поядку всім виборцям за висловлену довіру та підтримку, адже ваш вибір є підтвердженням того, що разом ми рухаємося у вірному напрямку. Я щиро вдячний вам за це і зроблю все від мене залежне, аби не розчарувати вас, виправдати довіру та реалізувати всі наші сподівання. Новообрана рада зробить все можливе задля благополуччя нашої громади.

Щиро дякую депутатському корпусу за злагоджену роботу, за ті позитивні зрушення, яких ми спільно досягли у вирішенні багатьох соціально-економічних питань. За те, що навіть іноді маючи різне бачення вирішення питання, все ж приходили до спільного виваженого рішення і працювали не на власний піар, а для блага громади. І за вашу критику, яка хоч і не завжди нам подобалась, та спонукала краще працювати, більше вчитись, і тим самим ставати компетентнішими, впевненішими і сильнішими.

Ми маємо багато амбіційних планів, які хочемо реалізувати.

Наша команда, депутатський корпус, виконавчий комітет, актив громади є тим інструментом який здатен реалізувати поставлені завдання.

Тож бажаю усім нам здоров’я, оптимізму, наснаги на нові звершення. Нехай у всіх планах і починаннях нас супроводжує успіх і перемога, а робота приносить тільки задоволення та щедрі результати.

Дякую за увагу.

Бажаю кожному міцного здоров’я, миру та злагоди!

 

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь