A A A K K K
для людей із порушенням зору
Миролюбненська територіальна громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Що таке Державний земельний кадастр?

Дата: 20.09.2021 12:40
Кількість переглядів: 763

Фото без опису

 

Державний земельний кадастр  (земельний кадастр) – це єдина електронна система, що містить сукупність відомостей про земельні ділянки, які одержуються у ході проведення державної реєстрації земель, обліку їх кількості і якості, економічної оцінки та інших державних заходів та містять інформацію про правовий режим земельних ділянок.

Важливість земельного кадастру полягає в тому, що земельна ділянка стає повноцінним об’єктом нерухомого майна, лише з моменту її державної реєстрації, тобто з  моменту  внесення до земельного кадастру відомостей про земельну ділянку, місце розташування, межі, площу та інші важливі характеристики.

Внесення відомостей до земельного кадастру та надання таких відомостей здійснюються Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру та її територіальні органи.

Яку інформацію про земельну ділянку містить земельний кадастр

  • кадастровий номер – індивідуальний номер земельної ділянки, який є незмінним

  • місце розташування, у тому числі дані Державного адресного реєстру (за наявності);

  • опис меж;

  • площа;

  • міри ліній по периметру;

  • координати поворотних точок меж;

  • дані про прив’язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі;

  • дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів;

  • відомості про інші об’єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка;

  • цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель);

  • склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв;

  • відомості про обмеження у використанні земельних ділянок;

  • відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки;

  • нормативна грошова оцінка;

  • інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.

Як отримати відомості з Державного земельного кадастру

Відомості про земельну ділянку видаються у формі витягів з Державного земельного кадастру.

Витяг з Державного земельного кадастру – це офіційний документ, що підтверджує внесення даних земельної ділянки до земельного кадастру. Отримання витягу з земельного кадастру регулюється Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051 (далі – Порядок);

В більшості випадках витяг отримують у двох випадках:

  • при реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та під час присвоєння кадастрового номера;

  • при вчиненні правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продажу, дарування, міни, оренди тощо).

Отримати витяг з Державного земельного кадастру можна у письмовій або електронній формі.  Для цього слід звернутися до державного кадастрового реєстратора, адміністратора центру надання адміністративних послуг або уповноваженої посадової особи виконавчого органу місцевого самоврядування та подати такі документи:

  1. заяву (у паперовій або електронній формі) за встановленою формою згідно з додатком 42  порядку;

  2. документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165  Порядку);

  3. документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

 

Також, є можливість замовити витяг з Державного земельного кадастру в електронній формі на вебсторінці  Публічної кадастрової карти України за посиланням: https://map.land.gov.ua/. Для цього необхідно пройти ідентифікацію за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

За надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у формі витягу справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (у 2021 році – 113 грн. 50 копійок (частина друга статті 41 Закону).

Витяг з Державного земельного кадастру або вмотивована відмова в його наданні  надається протягом 10 робочих днів з дати реєстрації заяви.

 

Старокостянтинівський місцевий центр

з надання безоплатної вторинної правової допомоги

(м. Старокостянтинів, вул. Миру, 36)

тел. (03854) 4-54-75; 068-788-80-41

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь